Ok, ik ga gewoon door... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu Ok, ik ga gewoon door... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu

Ok, ik ga gewoon door...

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

17 Juli 2012 | Indonesië, Ubud

Topdag gehad, dus ik ga gewoon door :)

Heb vandaag mooie tempels gezien, samen met rijstvelden en een vulkaan. Leuke mensen ontmoet en wat meer waarbij de meesten me overtuigden dat het aan het begin een beetje moeilijk is, maar je gewend raakt aan het hele alleen reizen.

kortom, ik blijf mezelf en ga de uitdaging aan :)

Fotos volgen morgen denk ik.

Nu uit eten met een grote groep...

• 17 Juli 2012 - 11:22

Jadwiga:

Goeie keuze! Je gaat vast nog heel veel mooie dingen zien en meemaken!

• 17 Juli 2012 - 12:03

Oma Toren.:

Je verslag gezien. Ben blij dat je weer een beedje optimisties bent.
    Ik hoop dat je nog veel mooie verslagen zult sturen.Groeten oma

• 17 Juli 2012 - 14:11

Saskia Jongsma:

Hoi GIJS,leuk om je verhalen te lezen! Super dat je doorzet! IK Blijf lezen...

• 17 Juli 2012 - 15:42

De Sleek ;):

Ik vind het sowieso al stoer man. Blijf er van genieten!

• 17 Juli 2012 - 18:11

Fam. Van Stuivenberg:

Hoi Gijs.

Mooie verhalen hoor, wij wensen jou een super mooie tijd daar en jij bent altijd een doorzetter dus dat komt wel goed.

• 17 Juli 2012 - 18:29

Marietje:

net met mijn zwemvriendin foto,s gekeken,en dat was wau ,ik ben heel blij dat je blijft en dat we nog veel foto, mogen zien,groetjes marietje

• 17 Juli 2012 - 20:37

Frits:

Hartstikke mooi dat je de draad weer op pakt. Ik ben er van overtuigd, dat je er geen spijt van zult hebben. Voor mij natuurlijk wel sneu, want dan had ik je nog een keer op sleeptouw moeten nemen ;-)