terug op bali: ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu terug op bali: ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu

terug op bali: ubud

Door: gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

16 Juli 2012 | Indonesië, Ubud

Inmiddels zit ik in ubud dichtbij de wifi adapter, want op de kamer werkt het niet. nog maar weer een update!

De zonsondergang op Gili was prachtig en vanochtend heb ik tussen de schildpadden, twee is meervoud, gezwommen. vervolgens terug gegaan naar bali voor de volgende bestemming. ondertussen reis ik even samen met een aardige duitser genaamd fabian. in ubud zijn we naar de plaatselijke apenheul geweest met hindoeistische tempels, echt mooi! morgen een tour langs highlights zoals de rijstvelden, tempels en de voet van de vulkaan.

fotos kan ik helaas alleen vanuit een internetcafe plaatsen, das helaas, dat laat nog op zich wachten.

wel heb ik een flinke beslissing genomen. deze reis kent zoals jullie waarschijnlijk al wel doorhadden flinke ups maar ook flinke downs. het alleen reizen valt me zwaarder dan gedacht, ondanks de ontzettend leuke dagen die ik ook heb gehad. Hostels zijn hier niet en het is daarom ook wat lastiger socializen dan gedacht. daarom heb ik besloten om veel eerder dan gepland al een einde te maken aan deze vakantie en zal ik woensdagavond naar singapore vliegen. daar ga ik mijn vluchtdatum drastisch vervroegen en met de eerste mogelijkheid, na singapore te hebben gezien, terug naar huis te vliegen.

ik weet zeker dat ik het morgen naar mn zin zal hebben en de laatste dag in singapore ook, dus geen zorgen. Ik ga sowieso wel terug naar indonesie, want het land en de mensen zijn respectievelijk erg mooi en superaardig!

Kortom, tot snel!

  • 16 Juli 2012 - 13:13

    Monique :

    Wow Gijs! Wat een beslissing! Ik snap het wel hoor, zeer goed zelfs. Maar toch jammer. Ik wens je voor de resterende dagen nog heeeel veel plezier en geniet van al het moois.


  • 16 Juli 2012 - 13:24

    Oma Toren.:

    Hallo Gijs.
    Je verslag gelezen.Ik vind je besluit dapper.Ondanks dat het jammer voor je is.Maar wat je gezien en mee gemaakt hebt kunnen ze je niet meer afnemen.Hou je taai en tot spoedig ziens.
    Groeten oma.

  • 16 Juli 2012 - 15:33

    Marietje:

    respect,dat je die beslissing durft te nemen,maar pas op, je kan ineens mensen tegenkomen dat klikt.je bent in ieder geval in een heel andere wereld geweest.kun je ook weer over mee praten.gijs maak er nog wat van.groetjes marietje.

  • 16 Juli 2012 - 16:02

    Peter:

    Moeilijke beslissing broer. Wel dapper. Geniet nog even van de mooie momenten.

  • 16 Juli 2012 - 18:10

    Chantal:

    Hoi Gijs,
    Wat jammer dat het niet zo gegaan is als je had gehoopt! Wens je een goede terugreis, hopelijk hou je wel een goed gevoel over aan deze reis!

  • 16 Juli 2012 - 19:41

    Jan Witvoet:

    Toch jammer Gijs want ik verheugde me dagelijks op je verhalen. Maar wel begrijpelijk. Als je het aan kunt moet je nog even een paar dagen in Singapore blijven om daar de parken en de eilanden voor de kust te bezoeken.
    Ik kan daar over mee praten al is dat wel 30 jaar geleden.

  • 17 Juli 2012 - 06:39

    Koen:

    hey gijs,

    jammer te horen begrijp dat het soms lastig is, maar zijn er geen mogelijkheden om in een groep een activiteit te doen, of een cursus.
    Probeer in ieder geval de moed erin te houden en door te zetten...

    groeten,

  • 17 Juli 2012 - 08:12

    Natalie:

    Heey Gijs!
    Wat jammer, en wat moet het moeilijk zijn geweest die keuze te maken.
    Misschien ten overvloedde...maar toen wij in Azie waren, hebben we de meeste contacten opgedaan tijdens van die ' trekkings' of ' hikes' door de jungle (of andere meerdaagse groepsactiviteiten). Dan ben je meer dagen met dezelfde mensen en is het contact wat minder oppervlakkig dan de 'where are you from and where do you go?'
    Fijne dagen nog in Singapore!
    Groetjes Natalie

  • 17 Juli 2012 - 10:07

    Frits:

    Hoi Gijs,
    Geniet in ieder geval de dagen die je nog hebt. Gooi niet te snel de handdoek in de ring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Geachte lezer, Leuk dat je mijn blog in de gaten houdt! Hier vind je verhalen en foto's van wat ik meemaak in Indonesië, Maleisië en Singapore tussen 10 juli en 19 augustus. Veel plezier!

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 9249

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 31 Juli 2012

My first big backpacking trip alone!

Landen bezocht: