een lange reis - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu een lange reis - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Gijs Toren - WaarBenJij.nu

een lange reis

Door: gijstoren

Blijf op de hoogte en volg Gijs

11 Juli 2012 | Indonesië, Kuta

Zo, na gisteren om zeven uur uit goor te zijn vertrokken lig een dag later pas om kwart over negen s avonds relaxt op bed. het is hier al vroeg donker, dus ik moet me morgen laten verrassen. ook door het weer, want de vooruitzichten zijn niet erg goed.

de vlucht maar abu dhabi was geweldig aangezien ik business class mocht vliegen. een eigen bed is dan wel echt fantastisch. dat er rijke mensen wonen bleek al snel toen een groepje zonder morren 1000 dollar betaalde voor 50kg teveel aan bagage.

eenmaal in abu dhabi moest ik ruim zes uur wachten op de volgende vlucht, waarbij ik helaas naast een wel hele dikke arabier mocht plaatsnemen. geen oog dichtgedaan dus. verder verliep de reis prima. met enige vertraging kwam ik na een tussenstop in kuala lumpur aan op bali. Van verwachte corruptie bij de douane was geen sprake, ze waren juist vriendelijk. eenmaal een taxi gevonden te hebben na een leger chauffeurs eerst te hebben genegeerd sloten we vrolijk aan in de file. verkeerschaos volgde ook daarna en het is idioot dat mn taxi niet iemand frontaal heeft geramd.

De kamer in het hotel, dat eigenlijk een gebouw met twee studiootjes iets verderop van de receptie, is prima. groot schoon bed plus dito badkamer. alleen de wasbak lekt, maar ja, als dat het ergste is dat gaat komen! morgen de zuidkant van het eiland ontdekken en zo waarschijnlijk mn bed in.

  • 11 Juli 2012 - 13:54

    Marco:

    Leuk Gijs! Ben je alleen aan het rondtrekken of met vrienden? Succes daar!
    grTier

  • 11 Juli 2012 - 14:44

    Marietje:

    in gedachten ben ik met je mee gereisd, ik heb toen een boek uit gelezen ,heel heel veel plezier.groetjes marietje

  • 11 Juli 2012 - 15:40

    Marjan Schutte:

    Ha Gijs, wat een mooi avontuur! Geniet ervan, dan heb je je leerlingen weer een hoop ervaringen te vertellen. Ik hoop ook foto's van je te zien!

  • 11 Juli 2012 - 15:42

    Karlijn:

    Veel plezier;)! Pas goed op jezelf, geen dingen doen die ik niet zou doen, braaf je tandjes poetsen.. en meer van dit soort geweldige adviezen! Geniet ervan;) xx

  • 11 Juli 2012 - 16:49

    Peter,Chantal,Julia:

    Veel plezier kerel, geniet ervan! Ennuh, je kunt zelf die wasbak toch wel even maken?

  • 11 Juli 2012 - 17:22

    Diny Toren.:

    Hallo Gijs.
    Hier een teken van leven van mij.
    Ik was blij dat je goed was over gekomen.
    Hoop dat je veel ziet.Pas goed op je zelf .
    Groeten oma Toren

  • 12 Juli 2012 - 03:46

    Frits:

    Goed om te lezen dat je de eerste moeilijkheden hebt overwonnen. Wat een ellende, zo maar business class reizen :-) Veel plezier!

  • 12 Juli 2012 - 07:01

    Debbie:

    Hey Gijs, wat supergaaf dat je deze reis maakt, ik zal je verhalen blijven volgens ;) Heeel veel plezier! :)

    xx Debbie

  • 12 Juli 2012 - 09:23

    Anne:

    Gijs! Wat leuk! Kom maar op met die jaloersmakende verhalen; ik treed over een paar weken in je voetsporen ;)
    xx Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Geachte lezer, Leuk dat je mijn blog in de gaten houdt! Hier vind je verhalen en foto's van wat ik meemaak in Indonesië, Maleisië en Singapore tussen 10 juli en 19 augustus. Veel plezier!

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9252

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 31 Juli 2012

My first big backpacking trip alone!

Landen bezocht: