Drie dagen te gaan: gezonde spanning :) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gijs Toren - WaarBenJij.nu Drie dagen te gaan: gezonde spanning :) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gijs Toren - WaarBenJij.nu

Drie dagen te gaan: gezonde spanning :)

Door: gijstoren

Blijf op de hoogte en volg Gijs

07 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Na eigenlijk alles al geregeld te hebben moest ik natuurlijk nog wel een blog aanmaken. Nou, hier is ie!

Over drie dagen begint de grote onderneming die ongetwijfeld mijn leven zal verrijken. Het is de eerste keer alleen op reis gecombineerd met de eerste keer backpacken voor lange tijd: spannend dus! Alles is geregeld, op één punt na: wat is mijn precieze plan en hoelang blijf ik overal?

Ik en ook jullie zien het vanzelf!

Volgende post vanuit het hotel in Bali! (Of een vliegveld als ik me niet in kan houden)

  • 08 Juli 2012 - 08:58

    Linda Mulder:

    Wauw Gijs! Wat een onderneming, ben stiekem wel een beetje jaloers! Ik ga je zeker volgen :) Heeeel veel plezier, geniet ze!! Groetjes Linda

  • 12 Juli 2012 - 07:36

    Katalin:

    ha die Gijs, stoer van je!!! goed aangekomen daar? ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven!! take care...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Geachte lezer, Leuk dat je mijn blog in de gaten houdt! Hier vind je verhalen en foto's van wat ik meemaak in Indonesië, Maleisië en Singapore tussen 10 juli en 19 augustus. Veel plezier!

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 9253

Voorgaande reizen:

10 Juli 2012 - 31 Juli 2012

My first big backpacking trip alone!

Landen bezocht: